هزینه نقاش ساختمان

نقاشی ساختمان باران

هزینه نقاش ساختمان

هزینه نقاش ساختمان-اجرای بلکا در شهریار, بلکا در شهریار پتینه, نوع بلکا در شهریار, نمایندگی بلکا در شهریار, بلکا در شهریار فارس, تعریف بلکا در شهریار, هزینه بلکا در شهریار, پوشش بلکا در شهریار, شستشوی بلکا در شهریار, بلکا در شهریار رشت, معایب بلکا در شهریار, مدل..بلکا در شهریار, بهپاد بلک,شماره نقاشی ساختمان,نقاشی در تهران,نقاش ساختمان تهران,هزینه نقاش ساختماننقاشی ساختمانی در تهران,تهران  وکرج,

نقاشی ساختمونی

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان

موارد استفاده از رنگ روغنی در ساختمان

هزینه نقاش ساختمان

در موارد زیر می توان از رنگ روغنی جهت نقاشی ساختمان یا منزل خود استفاده کرد:

آشپزخانه (کامل)، سقف و دیوار همگی روغنی رنگ می شود، تا قابل شستشو شود. در و پنجره ها رنگ روغنی زده می شود تا از پوسیدگی و خرابی آن در مقابل آب و هوا کاسته شود و مهم نیست در آهنی یا چوبی باشد. ولی اتاق ها چون مانند آشپزخانه بخار چرب ندارد ، فقط دیوارها رنگ روغنی زده می شود تا در صورت کثیف شدن قابل شستشو باشد ولی سقف ها به خاطر زیبایی بیشتر از رنگ پلاستیک استفاده می شود. اگر سقف روغنی زده شود، نور چراغها را به شکل آزار دهنده منعکس می کند.

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان

طرز استفاده از رنگ روغنی ساختمان:

هزینه نقاش ساختمان

ابتدا باید زیر کار را آماده کرد. این کار با زدن بتونه یا انجام ماستیک انجام می شود. ماستیک برای صافی و یکنواختی دیوار است.

ماستیک چیست؟ نوعی کار با بتونه است. در این حالت بتونه شل تر استفاده می شود. و روش کشیدن روی دیوار به صورت یک تکه و یکنواخت است. این کار با تیغ ( وسیله است که برای کشیدن بتونه روی دیوار استفاده می شود ) و کاردک ( برای نگهداری بتونه استفاده می شود ) انجام می شود.

 هزینه نقاش ساختمان

ابتدا از روغن الف استفاده می شود. روغن الف به عنوان زیر کار استفاده می شود.

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران

فواید و دلایل استفاده از روغن الف:

 هزینه نقاش ساختمان

۱- برای حرکت روان قلم است .

 هزینه نقاش ساختمان

۲- باعث مصرف کمتر رنگ می شود که اصطاحا می گویند دیوار رنگ را نخورد.

۳- پستی و بلندی کار( دیوار ) معلوم شود.

سپس با سنباده های نرم دیوار را می سابیم تا صاف و لیز شود. به گونه ای که با کشیدن دست روی کار ، هیچ برجستگی یا فرورفتگی احساس نشود.

 هزینه نقاش ساختمان

نقاشی در فصول مختلف( مناطق با آب و هوای گرم و سرد ):

نقاشی در فصول گرم به خاطر خشک شدن سریع رنگ باید دوخت خط ها سریع و پیوند آنها کامل باشد تا حرکت قلم روی کار نماند. در فصول سرد به خاطر شکنندگی رنگ سعی کنید بعد از کشیدن خط های عمودی با دقت بیشتر برای جلوگیری از شکسته شدن باز باید آن را جلا داد یا خط های عمودی را محکم تر کشید.

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران

نکات نقاشی درب و پنجره:

قبل از نقاشی بایستی از ضدزنگ استفاده کرد. چگونگی نقاشی در و پنجره ها با دیوار تفاوت زیادی دارد. شما باید دقت کنید تا حرکات دستها ثابت و پایدار باشد ، در نقاشی درها،چون قلم کوچکتر است، کنترل قلم مشکل تر است. و همچین چون سطح کار کوچکتر از دیوار است، نقاشی درها مشکل تر است.

نقاشی چند رنگ روی در و پنجره:

ممکن است شما بخواهید از رنگهای متنوع و متفاوتی برای در ها و پنجره ها استفاده نمایید و چون رنگ چند رنگ است حرکت هر رنگ آن باید در مسیر اصلی خود باشد و در صورت لغزش دست رنگها در هم آمیخته می شود و زیبایی کار از بین خواهد رفت. پس دقت کنید که ابتدا یک رنگ را کامل انجام داده و بعد خشک شدن آن شروع به استفاده از رنگ بعدی کنید تا در صورت لغزش رنگ، رنگ با رنگ دیگر مخلوط نشود و توان پاک کردن آن را داشته باشید. در این صورت رنگ ، یک تکه و راحت تر روی کار حرکت می کند.

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان

در صورت استفاده از چند رنگ سعی کنید قاب ها به صورتی زده شود که تیره تر از رنگ بدنه باشد تا دوگانگی رنگ و زیبایی آن بیشتر به چشم بیاید. ولی در صورتی که می خواهید نمای در بیشتر باشد از دو رنگ مخالف هم استفاده کنید. قاب ، رنگ روشن و براق و زمینه ، کدر.

 هزینه نقاش ساختمان

مثال: قاب را صورتی بزنید و بدنه را آبی آسمانی بزنید.

در انجام بتونه کاری در در و پنجره ای که ابزار ( تزئینات آن ،منظور شکلهایی است که روی در ساخته اند. مثل دایره و مثلث و ..) آن زیاد است ، بتونه کاری با تیغ و کاردک انجام نمی شود. بتونه را با نوک انگشت اشاره برداشته و در جاهایی که امکان نفوذ آب و رطوبت دارد می کشیم. چون رنگ به آنجا نفوذ نمی کند ، ممکن است در صورت انجام ندادن ، در یا پنجره بعد مدتی بپوسد. و برای رفع این مشکل با انگشت این مکان را با بتونه می پوشانیم و برای اینکه سمباده زدن در این نقاط که بتونه خورده مشکل است ، بعد از کشیدن بتونه، سریعا با پارچه ای ، اضافه بتونه که در لبه کار مانده است را پاک می کنیم تا کار صاف تر و راحت تر انجام شود.

نقاشی ساختمان باران

نقاشی روغنی پلاستیک بلکا و مولتی کالر با بهترین کیفیت و بهترین قیمت

عضویت در اتحادیه نقاشی ساختمان

عقد قرارداد طبق سر فصل های اتحادیه نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان باران آماده عقد قرارداد با شرکت ها و اردارات و بیمارستان ها می باشد

شماره تماس باران 108  58   59 0919

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران


نقاش ساختمان

نقاش ساختمان


برچسب ها