نقاش ساختمانی در شهریار

نقاشی ساختمان باران

نقاش ساختمانی در شهریار

نقاش ساختمانی در شهریار-رنگ های سحر در شهریار و اندیشه و کرج,بتونه کاری,ترکیب رنگها در نقاشی سحر در شهریار و اندیشه و کرج,ترکیب رنگ سحر در شهریار و اندیشه و کرجی,جدول ترکیب رنگهای سحر در شهریار و اندیشه و کرجی,آموزش بتونه کاری دیوار,آموزش رنگ آمیزی سحر در شهریار و اندیشه و کرج,اصول رنگ آمیزی سحر در شهریار و اندیشه و کرج,پمپ رنگ,

حلالها و تینرها:

در رنگها استفاده میشوند تا مایع خمیری شکلی بوجود آید که کاربرد آن به روشهای مختلف به اندازه کافی آسان باشد. پیستوله ها به رنگی رقیق شده تر از قلممو، غلتک احتیاج دارند. بنابراین باید از تینر یا حلال استفاده کرد و رنگ را در اندازه کافی رقیق نمود تا از نازل پیستوله خارج شود.

فرمول لاک صنعتی رقیق کردن آن را سخت تر از انواع دیگر پرداختها می کند. این امر به ویژه در مورد لاک الکلهایی رنگ ساخته شده از الیاف نیتر و سلولز چوب صادق است. چهار نوع حلال را می توان مورد استفاده قرار داد. که هر یک مزایا و معایب خود را دارند. حلالها و تینرها برای کاهش غلظت (چگالی) رنگ و به این ترتیب سهولت کاربرد آن بوسیله قلممو، پیستوله و غلتک یا به روش غوطهوری استفاده میشوند. حلالها و تینرها برای تمیز کاری ارزشمند هستند اما در ایجاد لایه نازک رنگ یا پرداخت، انسجام یکدست رنگ زدن و زمان خشک شدن نیز نقش دارند. آنها برچسبندگی و ماندگاری رنگ نیز تأثیر می گذارند. این امر نشان میدهد تینر یا حلال مناسب در ساخت رنگ چه اهمیتی دارد.

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران

بیشتر رنگها و ورنیهای روغنی را می توان با الکلهای معدنی ساخته شده از فرآوردههای نفتی .

نقاش ساختمانی در شهریار

رقیق کرد. مواد ساخته شده از ورنی قطران زغال سنگ تا حدی بوی ناخوشایند و اثرات نامطبوع جانبی دارند. بسیاری از آلکیدها را نیز میتوان با الکلهای معدنی رقیق کرد. تربانیتن نیز به عنوان حلال بکار میرود اما نسبتاً گران است و معمولاً بیشتر مورد استفاده نقاشان است تا کارخانه های سازنده رنگ از تربانیتن با اپوکسیها نیز استفاده می شود وایت اسپریت (حلال سنگینی) که از تقطیر بنزین بدست می آید حلالی که رنگهای در نقاشی ساختمان و ورنیها استفاده میگردد. آستر رنگهای جوهری ورنی: آستر رنگهای جوهری ورنی از جوهر آنیلین محلول در حلال ورنی ساخته میشوند. این نوع آستر رنگ، تیره تر از حد معمول بوده و تقریباً بطور کامل رگه چوب را میپوشاند. آنها به داخل چوب نفوذ نمیکنند و روی سطح چوب رسوب میکنند و باقی می مانند. برای قسمتهایی که در معرض استفاده زیاد یا فرسایش قرار دارند استفاده از این نوع رنگ توصیه نمی شود. میتوان آنها را در قسمتهایی بکاربرد که باید سریع رنگ شوند. آستر رنگهای ورنی روشن سریع و ارزان برای ایجاد پرداختی براق هستند.

نکات ایمنی و شرایط نگهداری • از دسترسی کودکان دور نگهداری شود. • تینر را در ظروف در بسته نگهداری کنید. • در محیط خنک، دور از نور مستقیم خورشید و وسایل حرارتزا نگهدار شود. • بخار متصاعد شده از تینر را استشمام نکنید.

نقاش ساختمانی در شهریار

روش اجرای نقاشی ساختمان,روش اجرا نقاشی ساختمان,درصد نقاشی ساختمان,پرژه نقاشی ساختمان,پروژه نقاشی ساختمان,رنگ در ساختمان,رنگ در ساختمانی,رنگ در نقاشی ساختمان,رنگ در خانه,نقاشی ساختمون,نقاشی ساختمانها,

رنگ نمه,رنگ نما,نقاشیساختمان,نقاشی ساختمان در تهران,

پس از اتمام کار تینر در کانال فاضلاب ریخته نشود.

نقاش ساختمانی در شهریار

یادآوری: تینرها از مواد اولیه با قابلیت شعله وری بسیار بالا تشکیل شدهاند. لذا در حفاظت از خود محیط هوشیار و دقیق باشید.

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان

آماده سازی ورنی پس از انتخاب نوع جنس ورنی و رنگ دلخواه نوبت به آماده سازی رنگ جهت استفاده از ان میرسد. ابتدا رنگ را در ظرف جداگانه ای ریخته و انرا کاملا به هم میزنیم تا کلیه قسمتهای ورنی در ظرف در صورتی که ته نشین شده با یکدیگر مخلوط گردد. پس از صاف کردن آن بوسیله (جوراب زنانه) آن را با حلال (تینر) مخلوط و به خوبی حل می نمائیم. مقدار تینر مورد استفاده میبایستی برابر دستورالعملی باشد که بر روی قوطی نوشته شده باید باشد. فراموش نکنید که رنگ خوب و یکنواخت مخلوط شده باشد، و غلظت ان کافی بوده و به حالت روان در صورتی که با قلم و یا پیستوله زده می شود، شرایط رنگ آمیزی بوسیله ابزاری را که از ان استفاده می نمائیم، در هنگام زدن دقت کافی به عمل اوریم. ورنی رزین محلول در آب: این نوع ورنی از رزین محلول در آب PR4 که مواد مضر و بو نداشته و بسیار به صرفه اقتصادی، و با قابلیت چسبندگی فوق العاده به سطوح گچی، سیمانی، چوبی و بتنی میباشد. و در مقابل تغییرات جوی بسیار مقاوم است. سطح پوشش از ۲۰ تا ۱۰۰ مترمربع روی سطوح مختلف بالا را دار بوده با ضریب ۱ تا ۱۰۰ درصد با رنگ پوششی PR2 اسید مخلوط و به عنوان براق کننده میتوان از ان استفاده نمود. این نوع ورنی را میتوان با قلممو، غلتک، پیستوله و ایرلس نیز بر روی سطوح یاد شده بالا زد. الکل : یکی از حلالهایی است که برای تهیه رنگ ورنی، لاک را در آن حل نموده برای پوشش چوب از ان استفاده می نمایند. هر چه درجه خلوص لاک بیشتر بالاتر باشد لاک بهتر در الکل حل خواهد شد و کیفیت ورنی بهتر خواهد شد.

نقاش ساختمانی در شهریار

نقاشی ساختمان باران

نقاشی روغنی پلاستیک بلکا و مولتی کالر با بهترین کیفیت و بهترین قیمت

عضویت در اتحادیه نقاشی ساختمان

عقد قرارداد طبق سر فصل های اتحادیه نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان باران آماده عقد قرارداد با شرکت ها و اردارات و بیمارستان ها می باشد

شماره تماس باران 108  58   59 0919

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران


نقاش ساختمان

نقاش ساختمان


برچسب ها