ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان

ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان

زمستان در حال حاضر است و همه از وجود دارد با احساس سرد سرد در اوایل صبح و اواخر شب هیجان زده است. در طول زمستان، همه ما دوست داریم برای لذت بردن از قهوه داغ با برخی از تنقلات خوشمزه در تختخواب ما در تمام طول روز و به معنای واقعی کلمه چیزی به جز نگاه کردن به دیوار. ممکن است زمستان زمان ایده آل برای نقاشی خانه نباشد.

اما، به عنوان مدیر مشتری Berger، داشتن تجربه در صنعت نقاشی، می خواهم این افسانه را به اینجا بفروشم و افشاء می کنم که “زمستان یکی از بهترین زمان ها برای دادن خانه شما به یک کت جدید از رنگ داخلی است”.

البته، نقاشی بیرونی ممکن است در طول زمستان محدودیت های مختلفی داشته باشد، اما شما می توانید رنگ داخلی را حتی در ضخامت زمستان بکشید، زیرا آب و هوا و نور روز را محدود نمی کند. اما، من اینجا را اضافه میکنم که انتخاب رنگ و ابزار مناسب در هنگام نقاشی در زمستان، گام مهمی است.

بهترین رنگ و ابزار برای استفاده در نقاشی خانه در زمستان

انتخاب رنگ برای دیوارهای داخلی شما می تواند یک انتخاب پیچیده باشد زیرا درک ویژگی های فنی آنها ممکن است گیج کننده باشد. برای کمک به آن راحت تر، من می خواهم از رنگ هایی استفاده کنم که به طور خاص برای دیوارهای داخلی آماده شده و بخار یا بوی ناخوشایند را منتشر نکنند. Easy Clean تازه می تواند انتخاب مناسب برای پوشش دیوار داخلی است زیرا کمک می کند ضرب و شتم تمام مشکلات که ممکن است در هنگام نقاشی در طول زمستان مواجه شود.

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران

این نه تنها یک پیوند قوی را با سطح نقاشی شما حفظ می کند، بلکه برای تمام شرایط آب و هوایی طراحی شده است. این رنگ همچنین بوی ناخوشایند را جذب می کند، در حالی که شما در داخل اتاق تازه رنگ شده خود هستید، احساس ناراحتی نمی کنید.

ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان

در صورتی که دیوارهای خود را نقاشی کنید، نگران نباشید زیرا پوشش های قابل شستشو را ارائه می دهد، به طوری که شما می توانید لکه ها را به راحتی تمیز کنید و در نتیجه دیوار خود را زیبا و زیبا ببینید. به غیر از این، استفاده از ابزارهای مناسب نیز مهم است. برس های نایلون و پلیستر در زمستان بیشتر برای نقاشی خانه بهتر است. چیز دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که شما باید صبح زود شروع به نقاشی کنید، زیرا رنگ آن زمان کافی برای خشک شدن است حتی قبل از اینکه امواج سرد در دیوارهایتان در شب دمپر قرار بگیرند.

ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان

دلیل اینکه زمستان بهترین فصل برای رنگ است

رطوبت کمتر در هوا

رطوبت کمتر در هوا

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران

به عنوان یک متخصص، من پیشنهاد می کنم نقاشی های دیوارهای خانه را در زمستان بخورم؛ زیرا شرایط رطوبت در داخل خانه شما به عنوان ایده آل برای نقاشی به نظر می رسد. معمولا، مردم برای تابستان خود را برای رنگ آمیزی دیوار خود صبر کنید، که ممکن است تصمیم خوبی برای نقاشی دیوارهای خارجی باشد، اما برای فضای داخلی، زمستان بهترین شرایط را ارائه می دهد. رطوبت بیشتری در محیط زیست ممکن است در آینده رنگ نقاشی کردن یا شکسته شدن داشته باشد.

در طول زمستان، رطوبت در هوا محدود است، که اجازه می دهد رنگ به چوب و ایجاد یک اتصال بهتر با دیوار. نقاشی در شرایط رطوبت بالا باعث می شود که رنگ برای رطوبت و خشک شدن یکنواخت باشد، که باعث کاهش عمر رنگ می شود. البته، خطر باران همیشه در طول زمستان وجود دارد، اما شما به رنگ دیوار خود را طولانی تر می کنید. شرایط مناسب داخلی نیز زمان لازم برای تکمیل کار را کاهش می دهد.

بدون فضای داخلی

بدون فضای داخلی

بخار رنگ می تواند باعث تحریک و ایجاد خطرات بهداشتی مختلف شود. از آنجایی که سرد است، نمی خواهید درب ها و پنجره ها را برای تهویه باز کنید زیرا نقاشی در دیوارهای خانه شما پیشرفت می کند. به همین دلیل توصیه می کنم با استفاده از Berger Paints Easy Clean Fresh از آن استفاده کنید، زیرا نه تنها فویل صفر را آزاد می کند، بلکه باعث کاهش بوی ناخوشایند می شود و عطر تازه ای را در خانه می افزاید. و حتی چند ماه پس از نقاشی، اضافه کردن عطرهای خفیف به داخل خانه خود را نیز اضافه خواهد کرد و خانه شما را برای زندگی بهتر بهتر می کند.

بدون هیچ گونه مشکلی در طول ماه های تابستان

بدون دردسر در طول تابستان خسته کننده

روزهای تابستان در حال حاضر خسته کننده و ظروف سرباز یا مسافر به دلیل پروژه نقاشی باعث می شود آن را حتی خسته کننده و مزاحم. به همین دلیل است که اکثر مردم در طول روزهای سردتر از دیوارهایشان مجددا رنگ می کنند تا بتوانند آب و هوا را در تابستان لذت ببرند. از یک روز کاری طولانی به خانه تازه رنگارنگ شما با فضای پر جنب و جوش، فقط کمی خوشحال می شود، در نتیجه افزایش سطح انرژی و شرایط خلق و خوی خود را در طول روزهای تابستان افزایش می دهد.

رنگ درساختمان , کاربرد رنگ در نمای ساختمان , رنگهای نمای ساختمان , رنگ بندی کامپوزیت , رنگ نمای خارجی ساختمان , رنگ كاپارول , نمای ساختمان بیرونی , كاربرد رنگ ساختماني

هیچ فصل بهتر برای کار در داخل کشور

فصل خوبی برای کار داخلی نیست
بیایید مواظب باشیم، موزون و تابستان بهترین فصل برای کارهای نقاشی خانه نیستند. فصل موسون ممکن است برای کار رنگی خیلی مرطوب باشد در حالی که تابستان خیلی گرم است. زمستان زمانی است که شما لذت بردن از در منزل نسبت به فصل های دیگر در سال است، پس چرا برای استفاده از این زمان برای سازماندهی پروژه های بهبود خانه که شما و خانواده تان دوست دارید، از این زمان استفاده کنید؟

کلمات نهایی

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان

رنگ آمیزی خانه شما در طول زمستان نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد، درست مثل هر پروژه بهبود خانه دیگر. با یک رنگ قابل شستشوی مناسب برای دیوار و ابزار، هیچ دلیلی برای استفاده کامل از زمستان و شروع نقاشی روی خانه نیست که شروع به خارش کرده اید

ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان

رنگ درساختمان , کاربرد رنگ در نمای ساختمان , رنگهای نمای ساختمان , رنگ بندی کامپوزیت , رنگ نمای خارجی ساختمان , رنگ كاپارول , نمای ساختمان بیرونی , كاربرد رنگ ساختماني

نقاشی ساختمان باران

نقاشی روغنی پلاستیک بلکا و مولتی کالر با بهترین کیفیت و بهترین قیمت

عضویت در اتحادیه نقاشی ساختمان

عقد قرارداد طبق سر فصل های اتحادیه نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان باران آماده عقد قرارداد با شرکت ها و اردارات و بیمارستان ها می باشد

شماره تماس باران 108  58   59 0919

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران


نقاش ساختمان

نقاش ساختمان


برچسب ها