نقاشی ساختمان در کرج منطقه

نقاشی ساختمان قلی پور

معرفی

طرفداران نقاشی بهترین آغازگرها را برای حل مشکلات رایج نقاشی ، از جمله لکه های روی دیوار ، آسیب رطوبت ، سطوح قدیمی رنگ شده ، بو ، تغییر رنگ و چوب خارجی جدید توصیه می کنند.

یکی از قدرتمندترین ابزارها در زرادخانه هر نقاش حرفه ای همان چیزی است که در زیر رنگ قرار می گیرد – آغازگر. Primer یک مشکل ساز عالی است که کمتر به رنگ و بیشتر به چسب شباهت دارد. این به هر آنچه که شما آماده می کنید نقاشی کنید می چسبد و آن را به یک سطح صاف و یکنواخت آماده برای رنگ تبدیل می کند.

نقاشی ساختمان در کرج منطقه

اما اگر تا به حال از راهرو آغازگر در یک مرکز خانگی پیموده اید ، می دانید که گزینه های آغازگر گیج کننده است. برای برهم ریختن مشکلات ، از سه نقاش حرفه ای ، که هر کدام ۲۰ سال تجربه دارند ، خواستیم که توصیه های خود را برای بهترین آغازگرها برای استفاده در چالش های معمول نقاشی به ما ارائه دهند. تجربه آنها به شما کمک می کند تا بهترین آغازگر را برای کار انتخاب کنید ، بنابراین رنگ شما بهتر به نظر می رسد و ماندگاری بیشتری دارد.

پرایمر یک محصول رنگی است که به شما اجازه می دهد تا رنگ پایان بسیار بهتر از استفاده از آن به تنهایی بچسبد. [۳] برای چسبیدن به سطوح و تشکیل لایه اتصال که برای دریافت رنگ بهتر آماده شده است ، طراحی شده است. در مقایسه با رنگ ، یک آستر در نظر گرفته نشده است که به عنوان بادوام ترین و با دوام ترین لایه استفاده شود و در عوض می توان آنرا مهندسی کرد تا خصوصیات پرکردن و اتصال با مواد زیر را بهبود بخشد. بعضی اوقات این امر با استفاده از شیمی ، مانند مورد آغازگر آلومینیوم حاصل می شود ، اما بیشتر اوقات این امر با کنترل خصوصیات فیزیکی آغازگر مانند تخلخل ، چسبندگی و رطوبت آن حاصل می شود.

آغازگر به عنوان یک مرحله در روند پوشش بدنه اتومبیل.

در عمل ، از پرایمر اغلب هنگام رنگ آمیزی مواد متخلخل ، از جمله بتن و چوب استفاده می شود. اگر مواد در برابر آب مقاوم نباشند و در معرض عناصر قرار گیرند ، استفاده از پرایمر اجباری تلقی می شود. آغاز گچ تخته گچ (دیوار گچ) نیز یک روش استاندارد با ساخت جدید است زیرا دیوار را از رطوبت مهر و موم می کند و می تواند از رشد قالب جلوگیری کند. پرایمرها همچنین می توانند در سطوح کثیف قابل تمیز یا قبل از رنگ آمیزی رنگهای روشن روی سطح تیره استفاده شوند.

برخی از پرایمرها را می توان متناسب با رنگ رنگ نهایی تطبیق داد. اگر رنگ پایان رنگی عمیق باشد ، رنگ آمیزی آغازگر می تواند تعداد لایه های رنگ پایان را كه برای یكنواختی مناسب در سطح رنگ شده لازم است ، كاهش دهد. از آسترها برای پنهان کردن درزها و درزها استفاده می شود تا ظاهری تمام شده داشته باشدبعضی از آغازگرها برای اطمینان از چسبندگی مطلوب ، باید در مدت زمان مشخصی از پوشش اولیه استفاده شود. این از ۲۴ ساعت تا دو هفته پس از خشک شدن آغازگر متفاوت است. نقاشی بعد از بازه زمانی پیشنهادی بسته به شرایط خاص ممکن است باعث عملکرد شود. به منظور بهبود چسبندگی بین آستر و لایه رویی ، استفاده از پوشش نهایی رنگ قبل از پخت کامل پرایمر معمول است. سطح قرار گرفتن در معرض ، مانند داخل و خارج از خانه ، ممکن است بر اهمیت استفاده از پوشش بالا در بازه زمانی تأثیر بگذارد.

نقاشی ساختمان باران

نقاشی روغنی پلاستیک بلکا و مولتی کالر با بهترین کیفیت و بهترین قیمت

عضویت در اتحادیه نقاشی ساختمان

عقد قرارداد طبق سر فصل های اتحادیه نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان باران آماده عقد قرارداد با شرکت ها و اردارات و بیمارستان ها می باشد

شماره تماس باران 108  58   59 0919

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران


نقاش ساختمان

نقاش ساختمان


برچسب ها