نقاشی ساختمان در مهرشهر کرج

نقاشی ساختمان در مهرشهر کرج

نقاشی ساختمان در مهرشهر کرج-نقاشی ساختمان در شهریار,ارسال اس ام اس نقاشی ساختما ن در شهریار,نقاش منزل در شهریار,رنگ براق در شهریار,رنگ کاری روی چوب,رنگ کردن روی در,رنگ کردن دیوار,بلکا,بلکا در شهریار –شهریار و نقاشی ساختمان,تبلیغات نقاشی ساختمان در شهریار,بر آورد نقاشی ساختمان در شهریار,گچ کاری در شهریار,پول

نقاشی ساختمان در مهرشهر کرج

نقاشی خانه

رنگینههای سبز شامل املاح کروم، ویریدین، و سبز امرالدا • رنگینههای سیاه مشتمل بر دوده و دوده قطران
رقیق کنندهها یا تینرها: برای رقیق کردن و سهولت کاربرد رنگ به کار میروند و معمولا یک حلال هیدرو کربنی نظیر ترپنتین است که به روغن تربانتین شهرت دارد. حلالها سبب جریان یافتن بهتر رنگ شده و در موقع مصرف رنگ میپرند. برخی برشهای نفتی (حلالها) مانند نفتا و بنزین نیز به عنوان رقیق کننده به مصرف میرسند.

خشک کنندهها، یکی از اجزای رنگهای روغنی است که در حقیقت نقش کاتالیزور در تسریع اکسیداسیون و خشک شدن رنگها را دارد و معمولا مخلوطی از اکسیدهای سرب، منگنز و کبالت در (روغن بزرک) بصورت آستر مصرف میشود. رنگهای روغنی به وسیله تینر روغنی رقیق میشوند و رنگهای هوا خشک هستند.

این رنگها به این دليل الكيدی خوانده میشوند که در فرمولاسیون آنها رزینهای ساختگی الكيدی به کار رفته است. رنگهای الکیدی از ترکیب یک روغن خشک شونده نظیر بزرک یا روغن کرچک دهیدراته با گلیسیرین (الكل) و انیدرید فتالیک (اسید) ساخته میشود. چنین فرمولاسیونی مقاومت بسیار خوبی را به رنگ در برابر قلیاها میدهد. رنگهای الکیدی عموما مقاومت کمی در برابر مواد قلیایی دارند، ولی در برابر آب بسیار بادواماند. در پوششهای سفید برای جلوگیری از زردی زدن رنگ از روغنهای سویا و کرچک به همراه الكيد استفاده میشود. رزینهای الکیدی به عنوان اصلاح کننده رنگهای دیگری نیز کاربرد دارد.

نقاشی ساختمان در مهرشهر کرج

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان

رنگ های امولسیونی رزینی رنگهای امولسیونی رزینی یا لاتکس رنگهایی هستند که حامل آنها امولسیون رزینی است. بدنه این رنگها معمولا دی اکسید تیتانیوم یا لیتوپون است و پروتئین سویا به فرمولاسیون اضافه میشود و مواد محافظ به منظور جلوگیری از تشکیل میکرو ارگانیسمها به کار میروند. پرحجم کنندههایی مثل خاک چینی نیز ممکن است به رنگها اضافه شود. رقیق کننده آبست که باید یک ماده پخش کننده به آن اضافه گردد تا سبب تعلیق رنگینهها و سایر مواد در امولسیون گردد. این رنگها بر پایه امولسیون تمایل به کف کردن دارند، بنابراین یک ماده کفزا به رنگ می افزایند. نهایتأ متیل سلولز به منظور تأمین ویژگیهای بهبود جریان رنگ به کار گرفته میشود. این رنگها را روی سطوح براق نمی توان به کار برد. به علاوه باید آنها را از اثر یخزدگی محفوظ داشت.

نقاشی ساختمان در مهرشهر کرج

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان در مهرشهر کرج
رنگ های قیری و قطرانی رنگهای قیری و قطرانی محصولاتی هستند به صورت امولسیون یا محلول در حلالهای آلی با رنگینه، مواد نرم کننده رزینهای مصنوعی و فیلرهای غیر آلی یا بدون آنها، به رنگ سیاه یا تیره که از قیر نفتی یا زفت قطران به دست میآیند. فیلم نازکی از این رنگها روی سطوح تشکیل میشود. اشکال عمده آنها حساسیت به هوازدگی است. زیرا در برابر هوا، تابش آفتاب و تغییر دما حساس اند و زود شکننده میشوند. به کمک گرما میتوان با زفت قطران و قیر در لایههای نازک روی لولههای تأسیسات را پوشاند، تا هنگام دفن شدن در زمین از داخل و خارج از تأثیر بد مواد مجاور در امان باشند. همچنین از زفت قطران و قير، امولسیونهایی ساخته میشود که برای رنگ آمیزی به کار میروند.
رنگهای ضد آتش رنگ ضد آتش، ساختمان را در مقابل آتش محافظت نمی کند. بلکه از گسترش آتش جلوگیری مینماید. نحوه عمل برخی رنگهای ضد آتش چنان است که خاصیت چسبندگی و تا حدودی اثر عایق کنندگی دارند و بعضی رنگها نسوز هستند. نوع دیگر هنگام داغ شدن، بخاری معمولا از نوع بخار آب یا گاز انیدرید کربنیک آزاد میسازند و بدین ترتیب آتش اطراف خود را محدود و خفه میسازند. این رنگها پوششهای ضد آتش غیر ورم کن نامیده میشوند. پوششهای دیگر یعنی نوع ورم کن ممکن است علاوه بر ارزش رنگ قبلی تا حدودی عایق حرارتی نیز باشند. درجه تأخیر انداختن آتش این رنگها، بستگی به ضخامت رنگ به کار رفته دارد و همیشه باید مراقبت شود که هنگام مصرف از دستورالعملهای سازنده رنگ تبعیت گردد. سطح پوشش رنگ به ازای هر لیتر، بسته به نوع رنگ بخصوص و سطحی که باید روی آن اعمال شود، از ۳/۵ تا ۱۲ متر مربع تغییر می کند.

نقاشی ساختمان در مهرشهر کرج

نقاشی ساختمان باران

نقاشی روغنی پلاستیک بلکا و مولتی کالر با بهترین کیفیت و بهترین قیمت

عضویت در اتحادیه نقاشی ساختمان

عقد قرارداد طبق سر فصل های اتحادیه نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان باران آماده عقد قرارداد با شرکت ها و اردارات و بیمارستان ها می باشد

شماره تماس باران 108  58   59 0919

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران


نقاش ساختمان

نقاش ساختمان


برچسب ها