نقاشی ساختمان در شهرک جعفریه شهریار

نقاشی ساختمان در پرند

استفاده از رنگ های گوناگون

روی چوب

پرایمر می تواند تعداد پوشش رنگی مورد نیاز برای پوشش خوب و یکدست بودن را کاهش دهد.

چوب بسیار متخلخل است و حلال موجود در رنگ را جذب کرده و باعث خشک شدن سریع آن می شود. این امر نامطلوب است زیرا بیشتر رنگها در طی فرآیند تحت واکنشهای شیمیایی قرار می گیرند (به عنوان مثال ، رنگهای مبتنی بر لاتکس و آلکید هنگام پخت پلیمری می شوند) که به آب یا حلال تبخیر می کند و به آرامی تبخیر می شود. یک لایه پرایمر از جذب زودرس حلالها در رنگ نهایی جلوگیری می کند.

یک لایه نازک از رنگ هنوز هم ممکن است به آب نفوذ کند. آب می تواند به داخل چوب نفوذ کرده و باعث تاب خوردگی ، کپک زدن یا پوسیدگی خشک شود. آستر باعث بهبود عایق ضد آب در پایان می شود. [۴]

پرایمرها اغلب از نظر قیمت برای پایان دادن به رنگ ها قابل مقایسه هستند و قیمت تحت تأثیر کیفیت مواد تشکیل دهنده است. آغازگرهای برخی از برنامه های خاص گران هستند.

نقاشی ساختمان در شهرک جعفریه شهریار

از آغازگرها بعنوان بخشی از درمان لکه های چوب استفاده نمی شود زیرا دانه های چوب را مبهم می کند. آستر با مهر و موم چوب از این نظر متفاوت است که درزگیرها به طور کامل دانه های چوب را پنهان نمی کنند.

روی فلز

نقاشی ساختمان در شهرک جعفریه شهریار

آغازگر روی کرومات

بعضی از فلزات ، مانند آلومینیوم تصفیه نشده ، به آغازگر احتیاج دارند. دیگران ممکن است نه. در صورت قرار گرفتن قطعه در معرض رطوبت ، آغازگر طراحی شده برای فلز هنوز هم بسیار توصیه می شود. هنگامی که آب به فلز برهنه نفوذ می کند ، اکسیداسیون آغاز می شود (فولاد ساده به سادگی زنگ می زند). [۵] آغازگرهای فلزی ممکن است حاوی مواد اضافی برای محافظت در برابر خوردگی باشند ، مانند روی قربانی شده.

لحن یا سبک این پاراگراف ممکن است نشان دهنده لحن دائرlopالمعارفی استفاده شده در ویکی پدیا نباشد. برای پیشنهادات به راهنمای ویکی پدیا برای نوشتن مقالات بهتر مراجعه کنید. (آگوست ۲۰۱۷) (با نحوه و زمان حذف این پیام الگو آشنا شوید)

هیدروکسیدهای فلزی / اکسیدها سطح جامدی برای چسبیدن رنگ ایجاد نمی کنند و رنگ در پوسته های بزرگ از بین می رود. استفاده از پرایمر بیمه اضافی در برابر چنین سناریویی فراهم می کند. دلیل اضافی استفاده از آغازگر روی فلز می تواند وضعیت نامناسب سطح باشد. به عنوان مثال یک قطعه فولادی می تواند زنگ زده باشد. اگرچه با انفجار می توان این فلز را به طور کامل تمیز کرد ، اما در صورت عدم امکان این کار ، می توان از انواع اولیه آسترهایی استفاده کرد که به طور شیمیایی زنگ را به نمک های فلز جامد تبدیل می کنند. حتی اگر چنین سطحی در مقایسه با فلز جدید هنوز کم باشد ، بسیار بهتر از زنگ زدگی ضعیف و ضعیف است.

نقاشی ساختمان در شهرک جعفریه شهریار-رنگ ساختمان,رنگ کاری ساختمان,ساخت بتونه ساختمان,ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان ,رنگ امیزی ساختمان

رنگ آمیزی و چسباندن آلومینیوم از اهمیت ویژه ای در صنعت هواپیماسازی برخوردار است ، که برای افزودن خصوصیات چسبندگی لازم از آغازگرهای سمی روی و کروماتاسیون استفاده می شود.

روی پلاستیک نقاشی ساختمانی

استفاده از پرایمر روی سطوح ساخته شده از پلاستیک فقط در صورت تغییر شدید رنگ (به عنوان مثال از قهوه ای تیره به سفید) ضروری است ، زیرا بیشتر پلاستیک های خانگی خیلی متخلخل نیستند و به راحتی در اثر رطوبت آسیب نمی بینند. یا هنگامی که یک لایه رنگ طولانی مدت مورد نظر است. یک آغازگر تعداد لایه های لازم برای پوشش کامل رنگ قبلی را کاهش می دهد

نقاشی ساختمان باران

نقاشی روغنی پلاستیک بلکا و مولتی کالر با بهترین کیفیت و بهترین قیمت

عضویت در اتحادیه نقاشی ساختمان

عقد قرارداد طبق سر فصل های اتحادیه نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان باران آماده عقد قرارداد با شرکت ها و اردارات و بیمارستان ها می باشد

شماره تماس باران 108  58   59 0919

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران


نقاش ساختمان

نقاش ساختمان


برچسب ها