نقاشی ساختمان در شهرک اداری شهریار

برخی از لکه ها از طریق اکثر آغازگرها و رنگ ها ، مهم نیست که چند لایه را استفاده کنید. بوی شدید مانند دود ناشی از آتش و سیگار نیز همین است. این محلول آستر مسدود کننده لکه است که در نسخه های پایه روغن (آلکید) و پایه آب (اکریلیک – لاتکس) موجود است.

نسخه های مبتنی بر روغن بوی نامطبوعی می دهند و برای پاکسازی به مواد رقیق کننده رنگ احتیاج دارند ، اما برای جلوگیری از بوی بد آب و لکه هایی مانند زنگ زدگی ، نیکوتین ، دود ، تانن های چوبی و البته آب از قابلیت اطمینان بیشتری برخوردار هستند (نگاه کنید به “Shellac: Primer Original ، ”در زیر ، برای مقابله با لکه ها و بوهای شدید).

آغازگرهای مسدود کننده لکه بر پایه آب ، پاکسازی آسان و بوی کمتری دارند و در فرمولاسیون های کم و بدون VOC (ترکیبات آلی فرار) وجود دارند. اینها برای جلوگیری از لکه های حلال مانند مداد رنگی ، گریس ، جوهر و علامت های خراش بهترین کار را دارند.

هر دو نسخه سفید هستند ، بنابراین بهتر است آنها را به رنگ خاکستری یا نزدیک به رنگ رویه خود بکشید ، اگر آنها با رنگ بلوک رنگی تیره پوشانده شوند.

گل و لای استفاده شده روی درزهای دیوار خشک ، رنگ را متفاوت از بقیه دیوار خشک جذب می کند. این تفاوت در تخلخل می تواند باعث ایجاد نقاط لکه دار و کسل کننده در زیر رنگ (مشکلی به نام “چشمک زن”) و براق ناسازگار شود. با استفاده از آستر سیلر خشک کن جلوی این مشکل را بگیرید.

اگر شما یک تکمیل کننده گچ بری های آس هستید و دیواره های شما کاملا صاف است ، می توانید از یک آستر-مهر و موم استاندارد برای دیوار خشک استفاده کنید. اما اگر مثل اکثر ما هستید ، دیوار خشک تمام شده شما احتمالاً دارای چند پایه کوچک ، برجستگی های ظریف و کاغذهای خراشیده ناشی از سنباده است. راه حل آن عیوب جزئی ، ماده آستر و مهر و موم گچ بری “با ساخت بالا” است. این پرایمر-مهر و موم با وزن بالاتر کمی گرانتر از آستر-سیلر استاندارد است ، اما در تراز کردن و پر کردن ساختارهای خشک و ناهموار دیوار خشک کار بهتری انجام می دهد. (با عرض پوزش از اینکه می گویم حتی یک آغازگر گچ بری با ساخت و ساز بالا نیز نمی تواند یک کار نوار وحشتناک را پنهان کند.)

در غیر اینصورت ، اگر تخته گچ شما نسبتاً صاف است و پوشش اصلی آن باید یک رنگ مسطح باشد ، می توانید از آغازگر صرف نظر کرده و از دو لایه رنگ تخت پایه آب پایه با کیفیت بالا استفاده کنید (به “Self-Priming Paints” نگاه کنید به زیر) ) رزین های رنگی سنگین در رنگ های خود بتونه کاری سطح را آب بندی می کنند و نقص ها را پر می کنند (که به هر حال در رنگ تخت کمتر دیده می شوند).

نکته حرفه ای: ظرف ۴۸ ساعت از آغاز بکار ، رنگ بزنید. بسیاری از آغازگرها برای پیوند فیزیکی و شیمیایی با رنگی که روی آنها قرار گرفته ، فرموله شده اند. پس از آماده سازی ، باید طی چند روز روی آن نقاشی کنید در غیر این صورت اثر خود را از دست می دهد و باید دوباره پرایم کنید.

سوال در مورد استفاده یا عدم استفاده از آغازگر رنگ قبل از رنگ پوشیدن مشکل است زیرا به نظر می رسد همه نظر متفاوتی در مورد این موضوع دارند.

تولیدکنندگان رنگ تقریباً همیشه توصیه می کنند که یک یا دو لایه آغازگر رنگ را مسواک بزنید ، رول کنید یا اسپری کنید زیرا این محصول در خدمت تولید رنگ بهتر است. پیمانکاران رنگ آمیزی هر ساعت شارژ ممکن است یک آغازگر را توصیه کنند. با این وجود پیمانکاران رنگی که با این شارژ شارژ می شوند ، ممکن است به هیچ پایه ای متمایل نشوند ، به خصوص اگر مواد را در هزینه داشته باشند.

ویدئوی ویژه

۵ چیزی که می توانید با اسپری رنگ فقط تغییر شکل دهید

نقاشان خودتان معمولاً می خواهند قبل از رنگ آمیزی ، در صورت امکان ، از پرایمینگ صرف نظر کنند. غالباً پاسخ به عوامل عینی کمتر از عوامل ذهنی مانند هزینه ، زمان و صبر شخص در مورد نقاشی است. از این گذشته ، پرایمینگ می تواند مانند یک تلاش بیهوده احساس شود. بتونه کاری به اندازه گذاشتن کت رنگی کار می کنه. هر ضربه برس و هر غلتک غلتکی همان روشی است که برای پوشش رنگی نهایی انجام می دهید – با این وجود در پایان همه آن پوشیده می شود.

نقاشی ساختمان باران

نقاشی روغنی پلاستیک بلکا و مولتی کالر با بهترین کیفیت و بهترین قیمت

عضویت در اتحادیه نقاشی ساختمان

عقد قرارداد طبق سر فصل های اتحادیه نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان باران آماده عقد قرارداد با شرکت ها و اردارات و بیمارستان ها می باشد

شماره تماس باران 108  58   59 0919

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران


نقاش ساختمان

نقاش ساختمان


برچسب ها