نقاشي ساختمان مولتي كالر

نقاشی ساختمان

نقاشي ساختمان مولتي كالر

نقاشي ساختمان مولتي كالر- رومالین, رومالین الیافی, طرح رومالین, عکس رومالین کاری, در مورد رومالین, شماره تلفن رومالین, قیمت پوشش رومالین, رنگ های رومالین, خط تولید رومالین, خرید مواد رومالین, قیمت مواد رومالین, کد رنگ رومالین, انواع رنگهای رومالین, نمایندگی های رومالین, نمونه رنگهای رومالین, کار با رومالین, پودر اماده رومالین, طرز استفاده رومالین, رومالین در یزد, اموزش کار با رومالین, انواع طرح رنگهای رومالین,

نقاشي ساختمان مولتي كالر

عکس از رنگ روالمین

کفپوشهای چوبی (پارکتها)تاب قبل از نصب یک لایه فوم بر روی زمین پهن می کنیم. (دقت شود که فوم با ضخامت زیاد حالت نرمی و اعوجاج در زیر کفپوش ایجاد می کند که مطلوب نمی باشد.)
سپس چند گوه در پشت اولین رديف كفپوشها برای ایجاد فاصله جهت قرار دادن قرنیز قرارداده طوری که شیارها در مقابل دیوار قرار گیرد. اولین ردیف کفپوشهای نصب شده را کنترل کرده تا از نصب کامل آن اطمینان یابیم.
شیارهای ردیف دوم را در زبانه ردیف اول قرار میدهیم. به طوری که کام و زبانه ها در هم قفل شوند.

نقاشي ساختمان مولتي كالر

برای اطمینان از قفل شدن کفپوشها، با ضربات آرام چکش پشت کفپوشها می زنیم. این کار به آهستگی انجام می شود تا زبانه ها آسیب نبینند).
کفپوشها را به گونه ای در کنار هم قرار میدهیم که شیارها در کنار هم قرار نگیرند.(مانند آجرکاری).

می بایست ضخامت کفپوش به علاوه فوم را متناسب با فاصله زیر درب تا کف در نظر گرفت تا پس از نصب، درب با مشکل باز و بسته شدن مواجه نشود.
ردیف آخر را بسته به فاصله باقی مانده برش

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران

می دهیم.

نقاشي ساختمان مولتي كالر
با ما
قرنیز های ردیف آخر را نیز نصب می کنیم و به کار نصب خاتمه می دهیم

مراقبت و نگهداری پارکت فرآورده ای صد در صد طبیعی و بخشی از حیات نباتی است با واکنش ها و رفتاری کم و بیش همانند خواستگاه اولیه حیاتی خود. گرایش به ایجاد تعادل رطوبتی با محیط اطراف، از جمله این واکنش هاست. این محصول علیرغم طی کردن فرآیندی نسبتا کامل و طولانی در کوره های چوب خشک کنی و تنش زدائی، همچنان خاصیت گرایش به ایجاد تعادل رطوبتی با محیط اطراف را دارد که البته مقدار آن بسیار اندک است. پدیدار شدن درزهای طولی و بعضا نامحسوس در فصل زمستان (که رطوبت محیط به حداقل می رسد و چوب هم گرایش به از دست دادن رطوبت خود پیدا می کند به همین دلیل است. البته با تغییر فصل و شروع فصل بهار و تابستان که رطوبت هوا افزایش می یابد، این درزها خود به خود ترمیم می شوند. اما با مراقبت از این محصول با ارزش و رعایت برخی اصول ساده نگهداری، می توان گفت که پارکت یکی از آسان ترین کف پوش ها از نظر نگهداری و نظافت است. ۱- گرد و غبار و سنگ ریزه: دشمن طبیعی پارکت هستند به دلیل آن که همانند یک سمباده زبر موجب خراشیدگی سطح پارکت می شوند. برای مقابله با این مسئله، در بیرون در ورودی، از پادری های مناسب و در داخل راهروی ورودی، از قالیچه استفاده کنید تا از ورود و پخش این شن ریزه ها در داخل خانه جلوگیری شود.

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان

نقاشي ساختمان مولتي كالر

۲- مواظب سالم بودن تخت کفش و بویژه کفش های پاشنه بلند باشید زیرا کوچکترین شکاف و وجود میخهای برآمده از این پاشنه ها، پارکت را زخمی خواهد کرد. تا ۳- جابجایی، کشیدن مبلمان، تخت خواب و اثاثیه سنگین بر روی پارکت، باعث خط افتادگی بر روی پارکت خواهد شد. به سادگی با چسباندن تکه های نمد یا موکت های نرم بر روی پایه های لوازم سنگین منزل از این مشکل جلوگیری کنید. ۴- نظافت ساده و آسان یکی از مزایای اصلی پارکت است و بهترین روش نظافت و پاکیزه نگاهداشتن این کفپوش، کشیدن جاروبرقی با برس نرم است. بدیهی است از شستشوی مستقیم با آب یا زمین شوی کاملا خیس اکیدا باید خودداری کرد. در صورت نیاز و تمایل به چنین کاری، باید بعد از خیس کردن زمین شوی، آب آن کاملا چلانده شده و پس از گذشت چند ساعت با اندک نم باقی مانده پارکت را نظافت کرد. با رعایت این نکته مهم سالیان سال جلای لاک پارکت شما چون روز اول تازه و با طراوات باقی خواهد ماند. شرایط عمومی محل نصب قبل از نصب پارکت باید تمام گروه های کاری ساختمان، کارشان به اتمام رسیده باشد و اکیپ نصب پارکت آخرین گروهی هستند که ساختمان را ترک می کنند. بنابراین، اتمام کامل کارهای بنایی و سپری شدن زمان لازم برای برطرف شدن رطوبت گچ کاریها و ..، تکمیل پله های راهروها، نصب نهایی آسانسور، تکمیل نصب در و پنجره ها، راه افتادن تأسیسات تهویه گرم و سرد، تکمیل کار نقاشی تا یکدست مانده به آخر – که بین لاک اول و دوم پارکت زده خواهد شد – برای شروع کار نصب پارکت شرط لازم است. داشتن حداقل ۲۵ درجه سانتیگراد دما در داخل ساختمان، برای شروع نصب الزامی است. ضمنا ضروری است که پارکتها دو هفته پیش از نصب در محل های نهایی نصب، از کارتن ها و بسته بندی ها باز شوند تا به تعادل دمائی و رطوبتی لازم با محیط جدید برسند. این نکته به ویژه در مواردی که میزان رطوبت هوا و دمای مبداء تولید با مقصد مصرف اختلاف زیادی دارد، کاملا ضروری و تعیین کننده است. (نظیر مبداء تهران تا مقصد شمال ….)

نقاشي ساختمان مولتي كالر
نصب و شرایط عمومی کف کارگاه و انواع کفسازی پیش از نصب ١- عایق کاری رطوبتی عایق کاری کف، پیش از ریختن کف بتنی یا نصب موزاییک، یکی از اساسی ترین عوامل برای تضمین ایمنی و پایداری مادام العمر این کفپوش زیباست. این اقدام مهم سبب می شود که

نقاشي ساختمان مولتي كالر

جلوی انتقال انواع رطوبت های جانبی و عارضی به طرف چوب سد شود و بدین ترتیب اثرات مخرب آن برای همیشه خنثی شود. ۲- انواع کف سازی های مناسب پارکت گلستان کف سازی های چوبی انواع کف سازی های چوبی اعم از شبکه بندی با چوبهای ماشین کاری شده، استفاده از ورق های چوبی بعنوان زیر کار نصب پارکت، کاملا ایده آل و مناسب هستند اما به دلیل هزینه نسبتا بالای ورق های چند لایه چوبی یا MDF و یا بعضأ بعلت مشکلات اجرائی، این نوع کف سازیها معمولا کمتر مورد استقبال قرار می گیرند. کف سازی های غیر چوبی از کف سازی های غیر چوبی، متداولترین آنها انواع کفهای سیمانی و بتنی است که موزاییکهای مقاوم (با سهم سیمان بالا به دلیل صافی سطح آن و سهولت کف سابی به مراتب از کف سازی های بتنی، مناسب تر و دقیق تر هستند. ٣- کنترل رطوبت کف زیر کار پارکت شرط لازم، اما نه کافی، سپری شدن حداقل ۵۰ روز از تاریخ نصب موزاییک یا بتن ریزی است، اما شرط اساسی خشک بودن کف پس از تأیید کارشناسی و انجام تست های دقیق سنجش رطوبت کف می باشد. کف سابی و عاری بودن کف از بقایای کارهای ساختمانی کف زیر پارکت باید کاملا پاک و عاری از بقایای گچ کاری، و تکه سیمان های خشک شده و بقایای بتونه و رنگ، رنگ و روغن و… باشد. به همین منظور کف سابی خیس معمولا بعد از اتمام گچ کاری نهایی و پیش از نقاشی انجام می شود تا کلیه این بقایا و رسوبات گچ کاری و بنایی را پاک کند. ضمن این که انجام کف سابی برای تراز کردن ناصافیهای کف، رفع کردن گرده ها و هموار کردن شیبهای احیانا نامناسب بتن ریخته شده و یا موزاییکها ضروری است.
طبیعی است که پاک کردن بقایای نقاشی و رنگ و روغن و … نیز بعد از انجام نقاشی و پیش از نصب کاملا ضروری است.

نقاشي ساختمان مولتي كالر

نقاشي ساختمان مولتي كالر

نقاشی ساختمان باران

نقاشی روغنی پلاستیک بلکا و مولتی کالر با بهترین کیفیت و بهترین قیمت

عضویت در اتحادیه نقاشی ساختمان

عقد قرارداد طبق سر فصل های اتحادیه نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان باران آماده عقد قرارداد با شرکت ها و اردارات و بیمارستان ها می باشد

شماره تماس باران 108  58   59 0919

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران


نقاش ساختمان

نقاش ساختمان


برچسب ها