اطلاعاتی در مورد نقاشی ساختمانی

نقاشی خانه تهران -کرج

اطلاعاتی در مورد نقاشی ساختمانی

 اطلاعاتی در مورد نقاشی ساختمانی-نقاشی ساختمان باران -رنگ ساختمانی قلی پور-اطلاعاتی در مورد نقاشی ساختمانی-رنگ سحر در شهریار و اندیشه و کرجی,جدول ترکیب رنگهای سحر در شهریار و اندیشه و کرجی,آموزش بتونه کاری دیوار,آموزش رنگ آمیزی سحر در شهریار و اندیشه و کرج,اصول رنگ آمیزی سحر در شهریار و اندیشه و کرج,پمپ رنگ,رنگ های سحر در شهریار و اندیشه و کرجی,رنگامیزی سحر در شهریار و اندیشه و کرج,رنگ خانه

چند توصيه براي دکوراسيون اتاق خواب

 اطلاعاتی در مورد نقاشی ساختمانی

اتاق خواب جايي است براي آسودن و کسب آرامش و انرژي مجدد براي يک روز کاري ديگر. انتخاب لوازم اتاق خواب و همچنين نوع چيدمان آن کمک زيادي به کسب اين آرامش و استراحت واقعي مي*کند.

يکي از اصول اوليه چيدمان در اتاق* خواب مي*گويد محل تخت بايد به گونه*اي انتخاب شود که پنجره نورگير حتما در سمت راست آن قرار گيرد.

استفاده از کوسن*هاي فراوان بر روي تخت*هايي که لبه بالايي بلندي دارند، بر زيبايي تخت مي*افزايد. در سبک*هاي کلاسيک بهتر است که اين کوسن*ها از همان جنس و بافت روتختي باشند.

نقاش ساختمان

نقاش ساختمان

به هماهنگي موجود در بين اشيا و مبلمان بيشتردقت کنيد. بافت*هاي روتختي و والان*هاي پرده بهتراست از يک نوع، از يک طرح و از يک طيف رنگي انتخاب شودو حتي رول*بوردهاي (نوارهاي تزييني ديواري) در قسمت بالايي ديوارها نيز از همان طيف رنگي باشد.

اطلاعاتی در مورد نقاشی ساختمانی

هماهنگي ميان بافت*ها يک سبک کلاسيک به محيط اتاق مي*دهد. البته اگر در ميان اين هماهنگي، گاهي يکي از بافت*ها و رنگ*ها، کاملا متضاد و مکمل ديگر بافت*ها *باشد، بر تنوع دکور اتاق افزوده شده و آن را از يکنواختي در* مي*آورد.

توجه داشته *باشيد استفاده از روتختي*هاي زيبا تنها ملاک زيبايي و راحتي اتاق نيست بلکه بايد به نرمي و لطافت آن هم توجه کنيد. همه اين موارد منجر به افزايش حس آسايش و راحتي در اتاق خواب مي*شود.

فرض کنيد:رنگ زمينه اتاق، کرم شکلاتي و گلبهي است. استفاده از دکورهاي چوبي تيره و متمايل به زرشکي، مکمل رنگ فضاي زمينه است. استفاده از روتختي براق، مانند هر بافت براق ديگر، علاوه بر اينکه نوعي حس تجمل*گرايي را به ببيننده القا مي*کند، با قرار گرفتن در کنار دکور چوبي تيره باعث مي*شود زيبايي اين نوع چيدمان جلوه*اي چند برابر بيابد. رنگ و طرح بافت*هاي پارچه*اي نيز مابين رنگ زمينه اتاق و دکور چوبي آن است.

همين امر سبب شده است تا در محيط، تعادل برقرار شود. يادتان باشد که يکي از ويژگي*هاي سبک کلاسيک، استفاده از بافت*هاي براق در کنار دکور چوبي تيره است.

اطلاعاتی در مورد نقاشی ساختمانی

هر چه پهناي قاب تابلوها بيشتر باشد آن تابلو با دکور اتاق، هماهنگ*تر شده* و هر چه پهناي قاب کمتر باشد، تنها نقاشي يا ساير آثار داخل قاب جلوه بيشتري خواهد داشت.

همچنين، استفاده از تک*مبل کمک مي کندتا فضايي صميمي و دلنشين در قسمتي از اتاق فراهم آيد. براي تفکيک اين فضا در کنار تک*مبل مي توان از نور موضعي (آباژور) استفاده کرد. بهترين آباژورها درکنار تک مبل*ها، آباژورهايي هستند که نورشان به سمت پايين باشد.

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران

به اين ترتيب فضايي مناسب براي مطالعه واستراحت در شب پديد مي*آيد. هر چه تعداد نورهاي موضعي در داخل اتاق بيشتر باشد، تفکيک فضاهاي داخلي بيشتر شده و به نظر مي*رسد که رعايت اين نکته براي اتاق خواب، مناسب است.

اطلاعاتی در مورد نقاشی ساختمانی

استفاده از چراغ*هاي آباژور کوتاه بر روي پاتختي*ها، ميتواندفضايي رومانتيک* به وجود آورد و ضمنا اين امکان را به وجود مي*آورد تا بتوانيد قبل از خواب به مطالعه بپردازيد.

استفاده از فضاي سبز (گلدان، فلاور باکس و . . .)، قاب*عکس*هاي شخصي و تابلوهاي خط يا نقاشي مورد علاقه*تان در اتاق خواب باعث افزايش نشاط و روحيه*تان شده و روبه*رو شدن با اين عناصر به ويژه در آغاز هر روز مي*تواند انگيزه* شروع يک روز کاري را دو چندان کند.

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران

بهتراست قاب عکس و تابلو نيز مطابق با دکورچوبي اتاق،چوبي انتخاب شود و همين امر باعث ايجاد هماهنگي بيشتر بين اجزاي داخلي اتاق مي شود. استفاده از قاب*هاي فلزي متعدد در اتاق*هايي که دکور فلزي و فرفورژه دارند کاملا مناسب است و توصيه مي*شود. معمولا براي زيباتر شدن جايگاه تخت*هاي دو نفره در اتاق خواب بهتر است از تابلوهاي نقاشي بر روي ديوار بالايي تخت استفاده کنيد.

اطلاعاتی در مورد نقاشی ساختمانی

اگر دوست داريد که با يک تابلو و يا تنها يک قاب عکس، ديوار بالايي تخت را تزيين کنيد ترجيحا آن تابلو را پهن و به اندازه عرض بالاي تخت انتخاب کنيد. ولي اگر مي*خواهيد از تعداد تابلوهاي بيشتري براي تزيين ديوار استفاده کنيد، مناسب*تر اين است که از تابلوهاي طولي يعني تابلوهايي با عرض کم و طول زياد استفاده کنيد.

 

اطلاعاتی در مورد نقاشی ساختمانی

نقاشی ساختمان باران

نقاشی روغنی پلاستیک بلکا و مولتی کالر با بهترین کیفیت و بهترین قیمت

عضویت در اتحادیه نقاشی ساختمان

عقد قرارداد طبق سر فصل های اتحادیه نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان باران آماده عقد قرارداد با شرکت ها و اردارات و بیمارستان ها می باشد

شماره تماس باران 108  58   59 0919

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران


نقاش ساختمان

نقاش ساختمان


برچسب ها