نقاشی ساختمانی در البرز

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمانی در البرز

نقاشی ساختمانی در البرز

نقاشی ساختمانی در البرز-نقاش سحر در شهریار و اندیشه و کرج,رنگ روغن سحر در شهریار و اندیشه و کرج,انواع رنگ آمیزی سحر در شهریار و اندیشه و کرج,آموزش رنگ آمیزی سحر در شهریار و اندیشه و کرج,ترکیب رنگهای سحر در شهریار و اندیشه و کرجی

رنگهای شفاف ۱- لاک و الکل: ماده اصلی لاک از حشرهای به نام کوکوس لاکا بدست میآید این حشره بعد از مکیدن شیره درختان محلی (انجیر) مایع قهوهای رنگی از خود ترشح می کند که این مایع پس از تصفیه شدن در بازار به عنوان لاک به فروش میرسد. بهترین نوع لاک به رنگ زرد روشن تا مایل به نارنجی است که آن را شلاک می نامند. برای پوششی چوب از حل کردن لاک در الکل استفاده میشود و هر چه درجه خلوص آن بالاتر باشد شلاک بهتر در الکل حل خواهد شد. برای ترکیب کردن ۱۰٪ لاک و ۹۰٪ الکل را با یکدیگر ترکیب میکنند. سیلر: سیلر مایعی شفاف و کرم رنگ است که برای غیرقابل نفوذ کردن خلل و فرج شدن آن قابلیت جذب رنگ کم شده و باعث سختی رنگ نهایی میشود. کیلر: کیلر رنگی شفاف است که به عنوان رنگ نهایی و همراه با سیلر در صنایع چوب استفاده میشود. کیلر به دو صورت براق ۹ مات در بازار ۹۰-ఎ۹۲ است. رنگهای پلی استر: رنگهای پلی استر شفاف و بی رنگ و جزء ورنیهای می باشد. رنگهای پلی استر در مقابل، الکلها، حرارت، رطوبت، اسیدها، روغن و چربی مرکب و جوهر تا حدودی مقاوم میباشد.

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان

رنگ آمیزی روی کارهای چوبی با سیلر و کیلر

رنگهای سیلر و کلیر از جمله رنگهای نیتروسلولزی می باشند و چنانچه از نام آنها پیداست، منظور از سیلر قشر آسترومراد از کلیر قشر جلا دهنده است. در این مورد این رنگ نیز باید

نقاشی ساختمان در کرج

نقاشی ساختمان در کرج

قبل از سیلر کاری، با بتونه همرنگ جواب و مورد تایید دستگاه نظارت درزها و ترکها را پوشانیده و سپس نسبت به اجرای رنگ آمیزی اقدام نمود. بطور خلاصه مراحل کار به شرح زیر است: ۱- لیسه کاری با لیسه آهنی به منظور برطرف نمودن ناهمواریها. ۲- سنباده زنی با سنباده متوسط به منظور پرداخت سطح کار. ۳- پر کردن درزها و ترکها با بتونه همرنگ چوب. ۴- سنباده زنی با سمباده متوسط برای از بین بردن ناصافیهای ناشی از بتونه. ۵- اجرای اندود سیلر، که باید با مقدار لازم تینر فوری مخلوط شود این کار معمولاً با پمپ صورت میگیرد در نقاطی که به هر علت اجرای کار با پمپ امکانپذیر نباشد، میتوان بوسیله قلم مو و یا حتی پارچه آغشته به رنگ عملیات سیلر کاری را انجام داد. ۶- لکه گیری روی سیلر با بتونه همرنگ چوب. ۷- سنباده کاری روی قسمتهای بتونه خورده با سنباده نرم ۸- اجرای قشر کلیر – پس از اجرای عملیات، فوق رنگ کلیبر نیز باید با تینر فوری مخلوط گردد. این رنگ را معمولاً با پمپ میزنند، ولی اگر در بعضی از نقاط اجرای کار با پمپ میسر نباشد، میتوان با قلم مو نیز رنگ آمیزی با کلیر را انجام داد.

نقاش ساختمان

نقاش ساختمان

رنگ آمیزی روی چوب با پلی استر

در رنگ آمیزی سطوح چوبی با پلی استر مراحل کار به شرح زیر است: ۱- پوست زدن با ماشین دستی و پوست ایرانی ۸۰. ۲- پر کردن درزها و ترکها با بتونه همرنگ چوب. ۳- پاشیدن رنگ پلی استر در چهار لایه که باید ان را قبلا با خمیر مخصوصی به رنگ دلخواه مخلوط نمود. ۴- پوست زدن به ترتیب با پوستهای ۱۰۰ و ۱۸۰ و ۲۲۰ و (۳۴۰ یا ۲۸۰) و ( ۳۶۰ یا ۴۰۰) به نحوی که ضخامتی در حدود یک لایه از چهار لایه رنگ پاشیده شده، ساییده شود. ۵- رنگ آمیزی با پولیشی. ۶- رنگ آمیزی با پولیش سفید بعد از پولیش قرمز.

– اندود با شیر پولیش به عنوان آخرین دست رنگ کاری. ۸- پرداخت با پوست بره روی اندود شیر پولیشی. رنگهای پلی استر به دو دسته به شرح زیر تقسیم می شوند: ۱- پلی استر: این رنگها دو جزیی بوده و از یک جزء ماده اصلی رنگ و یک جزء هاردنر (سخت کننده) تشکیل شدهاند. این دسته از لاکها فوق العاده شفاف می باشد. در مورد چوبهایی که شیرابه دارند نمیتوان پلی استر را به خوبی بکاربرد زیرا این چوبها به سادگی خشک نمیشوند و به خوبی لاک را نمیتوان بر روی آنها زد. ۲- نیم پلی استر: این نوع ورنیها جزء رنگهای نیمه هوا خشک هستند و از سه جزء تشکیل شدهاند، جزء اصلی رنگ (رزین)، روغنهای کوتاه، اوره فرمالدئیه)، حلال (اتیلن) و سخت کننده (باراتولوئن). این رنگها پس از خشک شدن نیاز به پولیش کردن ندارند و به دو صورت مات و براق در بازار عرضه میگردند. سیلر: را با تینر فوری ۱۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ هزار رقیق می کنند و بوسیله پیستوله یا قلم مو روی چوب پاشیده میشود. در هنگام کار پس از رقیق کردن با تینر بایستی دقت شود که به علت فراریت تینر و آتش زایی آن از کشیدن سیگار در هنگام رنگ کاری جلوگیری به عمل اید و از ماسک تنفسی نیز استفاده شود. کیلر: برای رقیق کردن کیلر از حلالهای تینر فوری ۲۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ هزار استفاده میشود. یادآوری: برای آماده سازی سطوح و رنگ کاری و استفاده از رنگهای شفاف همانطور که در این فصل اورده شد همان مراحلی را که برای اماده سازی ورنی گفته شد استفاده می –شود.

نقاشی ساختمانی در البرز

شست شوی دیوار,رنگ کردن در,رنگ کاری درها,رنگ کاری در,توافق نامه نقاشی ساختمان,

مراحل نقاشی ساختمان,مزد نقاشی ساختمان,اکرليك,بدون بو,بدون بو سريع و قابل شستشو ,

نقاشی ساختمان باران

نقاشی روغنی پلاستیک بلکا و مولتی کالر با بهترین کیفیت و بهترین قیمت

عضویت در اتحادیه نقاشی ساختمان

عقد قرارداد طبق سر فصل های اتحادیه نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان باران آماده عقد قرارداد با شرکت ها و اردارات و بیمارستان ها می باشد

شماره تماس باران 108  58   59 0919

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران


نقاش ساختمان

نقاش ساختمان


برچسب ها