تصاویر نقاشی ساختمان کرج

نقاشی ساختمان باران

تصاویر نقاشی ساختمان کرج

تصاویر نقاشی ساختمان کرج- نقاشیساختمان در شهریار و تهران, دانلود کتاب نقاشی ساختمان در شهریار و تهران, نقاشی ساختمن, روانشناسی رنگ در ساختمان در شهریار و تهران, رنگ آمیزی ساختمان در شهریار و تهران بهترين رنگ براي نقاشي ساختمان در شهریار و تهران, کتاب نقاشی ساختمان در شهریار و تهران, رنگ ونقاشی ساختمان در شهریار و تهران,

فن نقاشی ساختمان در شهریار,

نقاشی ساختمان در شهریار اصفهان,

پمپ نقاشی ساختمان در شهریار,

نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان

فيروزه اي رنگ سال ۲۰۱۰

 تصاویر نقاشی ساختمان کرج

پنتون چيست و چه کار مي کند؟

شرکت پنتون(Pantone) که مرکز اصلي آن در نيوجرسي واقع شده است، منبع و ماخذ معتبر مشهور جهاني در زمينه رنگ است. بيش از ۴۰ سال است که پنتون با محصولات، خدمات و تکنولوژي پيشرو خود الهام بخش متخصصين طراحي در شناسايي رنگها و ايجاد خلاقيت است.

در سال ۱۹۶۳ لورنس هربرت(Lawrence Herbert) موسس شرکت پنتون ، يک سيستم ابتکاري براي تشخيص، تطبيق و ارتباط رنگها ايجاد کرد تا مشکلات مربوط به ايجاد رنگ دقيق و مناسب براي گروه هنرهاي زيبا را حل کند. نظر او درباره اينکه هر شخصي طيف رنگي را به شکلي متفاوت مي بيند و تفسير مي کند، باعث ايجاد سيستم تطبيق پنتون(PANTONE MATCHING SYSTEM)، کتابي از رنگهاي استاندار شد.

تصاویر نقاشی ساختمان کرج

نقاشی ساختمان در کرج

نقاشی ساختمان در کرج

پنتون سيستم تطبيق رنگ خود را به ساير صنايع حساس به رنگ مانند تکنولوژي ديجيتال، فشن، مصنوعات، معماري و نقاشي بسط و گسترش داده است. امروزه پنتوندر سرتاسر دنيا به عنوان زبان استاندارد تعيين رنگ شناخته شده است.

تصاویر نقاشی ساختمان کرج

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران

سيستم تطبيق پنتون يک مرجع بين المللي نهايي و قطعي براي انتخاب، تعيين، تطبيق، تنظيم و کنترل رنگها است.

پنتون و فشن

سيستم رنگ خانگي و فشن پنتون، يک ابزار اساسي و حياتي براي طراحان لباس، لوازم منزل و طراحي داخلي، در زمينه انتخاب و تشخيص رنگ به کار گرفته براي ايجاد بافتها و فشن است. اين سيستم شامل ۱۹۲۵ رنگ است.

پنتون در هر دوره ي ۶ ماهه رنگ فصل را براي کاربردهاي گوناگون فشن از قبيل لباس مردانه، لباس زنانه، لباس ورزشي، لوازم آرايشي ارائه مي کند، همچنين پنتون از سال ۲۰۰۰ هر سال رنگي را به عنوان مد اصلي انتخاب و اعلام مي کند.

فيروزه اي رنگ سال ۲۰۱۰:

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران

شرکت پنتون رنگ مد سال ۲۰۱۰ را فيروزه اي  اعلام کرد.

مدير عامل شرکت پنتون درباره اين رنگ گفت:” فيروزه‌اي رنگ‌ محبت و شفا، ايمان و حقيقت است و با الهام از رنگ آب و آسمان، نشاط آور و آرامش بخش است و در جهان امروز براي فرار از مشکلات روزمره رنگي بسيار اميدوارکننده است”.

سنگ فيروزه نيز در فرهنگ‌هاي مختلف جايگاه ويژه‌اي دارد. بسياري فيروزه را سنگ حامي مي‌دانند و به عنوان يک سنگ خوش يمن به گردن مي آويزند و آن را ضد افسردگي و شادي بخش مي‌دانند.

پس از همين حالا دست به کار شويد و اين رنگ زيبا را که ترکيبي از آبي و سبز است و در فرهنگ ايراني يکي از رنگ‌هاي محبوب است را بکارگيريد.

آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

نقاشي ساختمان با مواد درجه يک با قيمت مناسب چک کارمندي-با عضويت در اتحاديه نقاشان تهران(نقاشی ساختمان شهریار-نقاش ساختمانی در شهریار-مولتی کالر در شهریار

نقاشی ساختمانی در کرج-نقاش باشی در کرج

 

نقاشی ساختمان باران

نقاشی روغنی پلاستیک بلکا و مولتی کالر با بهترین کیفیت و بهترین قیمت

عضویت در اتحادیه نقاشی ساختمان

عقد قرارداد طبق سر فصل های اتحادیه نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان باران آماده عقد قرارداد با شرکت ها و اردارات و بیمارستان ها می باشد

شماره تماس باران 108  58   59 0919

نقاشی ساختمان باران

نقاشی ساختمان باران


نقاش ساختمان

نقاش ساختمان


برچسب ها